Godkänd.

Idag har jag haft betygsamtal med min lärare via telefon. Snacka om att jag pratade runt hennes frågor hela tiden.. Lite pinsamt. Men hon skratta lite åt mig och sa på sin norrlänska att hon hörde att jag kunde de där och så fick jag godkänt! Gött. Bara se när man hoppar på nästa kurs då.

Marcus e iväg ikväll på fotboll, och imon är han iväg med jobbet, efter jobbet då. Dom skulle väl åka GoCart eller ngt. Kul för dem. Jag dock håller på med en tårta just nu.. Så imon om någon vill ha så e de bara till o titta förbi :)) Och den där lille Dev la jag för en timma sen, men hör hur han håller på o möblerar om i sin spjällsäng. Hoppas han somnar snart för vi ska upp tidigt imon då jag ska jobba 7-16.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0