Happy birthday son

I Lördags firade vi vår lille Dev :) han fick massa fina presenter. Allt va väl lite otajmat med jobb, festival och att mina närmsta inte bor här!? Gillar inte riktigt de. Men Micha titta förbi här på hans födelsedag o lämna ett fint paket :) Kim kom oxå innan han skulle börja jobba o lämna en radiostyrd bil som vart riktigt populär ;) pga tråkiga nyheter på fredagen fick jag stressa ihop alla bakelser, men med lite assistans utav Carolina tyckte jag att de blev riktigt bra :) typiskt nog strax innan alla skulle komma märkte jag att plutten kändes väldigt varm, men var ändå rätt pigg. Men sen under kalaset märkte jag hur han blev varmare o hängigare. Tog tempen o gav han alvedon. Så då vände de en stund. Men senare på kvällen steg de till strax över 40grader o plutten va inte alls på topp. Spydde med. Så värmeklumpen fick ligga hos mig den natten. Ställde in ölandsdjurpark som vi alla i familjen skulle åkt på på Söndagen. Sen på morgonen där väcker Devin mig, jag va så trött att jag knappt fatta att jag levde, va så sjukt orolig över honom så fick inte så mkt sömn, va tvungen o känna på honom hela tiden o titta att han andades o försöka få i han vatten. Men dagen efter va de som ingenting, han va hur pigg som helst och hungrig. Så va bara att pallra sig upp o ge han frukost. Och åt gjorde han! Skönt.

Tack till alla som kom och för alla paket! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0