Klister

Blev väckt av jobbet strax innan sju om jag kunde rycka in. Tog en snabb titt på Dev som ligger brevid o sover.. Hade inte hjärta till o väcka honom o skicka iväg honom på dagis sådär stressat. Så blev ett nej.. Även att jag veeerkligen behöver jobba nu. Men han har ju inte varit på dagis på över en månad nu. Så tänkte att idag får han mjukstarta lite.

Så ska se om han vaknar snart så åker vi dit så kan jag vara där ett tag med honom o sen går jag hem lite o så att jag e tillgänlig om han nu skulle vilja hem. Så att de inte blir en lång dag direkt heller. Han har dock tjatat om dagis så tror inte de kommer bli ngr problem men nu har vi ju suttit ihop som klister han o jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0