Walmart

Idag har vi bara tagit de lugnt. Eller ja lugnt o lugnt, Dev har varit riktigt trotsig idag. Verkligen testat mina gränser. Men nu har både han o jag lugnat ner oss och jag hoppas han lärde sig ngt utav de för e väldigt utmattande o va arg på honom. Envisa unge.

Nu funderar vi på o dra till Walmart o handla lite braoha grejer. Tandkräm står högst upp på listan.

Och föresten, jätte kul med kommentarer och jag har inte ignorerat utan jag vet bara inte hur man svarar på dom via mobilen? Tror inte de går. Men låt inte de hindra er ;) pöss


Kommentarer
Postat av: Maria

De går visst kommentera via mobil pucko haha ja gör de ;)!! Saknar er ska bli skönt när ni kommer hem! Hoppas ni njuter fullt ut nu innan de bär av hemåt sverige :) puss och kram på er <3

2012-03-06 @ 13:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0