Candy shop

Idag har de varit en liten tycka-synd-om-mig dag, skit att man inte fick ngt jobb idag ist. Fick gå o plocka lite här hemma. Fått en massa jäkla bananflugor med, hur ska jag bli av me dom? Har inte ens haft någon frukt el liknande framme..Somnade även me Dev mitt på dagen.. Så lär väl inte somna ikväll..

Efteråt åkte vi iaf till Jennie, drog ut o gick och köpte en massa godis. Allt blev genast bättre, måste varit de. Mer godis till folket. Hann med en sväng på stegen med, e ju ute efter pinnstolar o måla om. Men fanns inget vettigt där.. Så vi gick till lekparken ist :)

Nu e jag hemkommen ifrån träningen. Och måste ta de där steget till duschen.. Ingen som vill börja me innebandy? Vi behöver nämligen folk. O många som aldrig spelat tidigare heller, så vi e ju inte ett toppenlag. Men vi har iaf kul ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0