Good luck chuck

Åh, idag åkte Mandy o jag till Påskallavik för o heja på våra grabbar. Vilket gick skit.. Dom förlora me 5-1. Men stjärnan ligger ju 1a i serien av en anledning.

Efter det va de rally hem till Mor och Reine. Syster va även hemma och hälsa på nu så vi åt middag tillsammans, mycket trevligt. Efter de satte vi oss alla och kolla på Bambi. Ni kan ju gissa vem som valde film ;) Lille Dev kissa även på sig två gånger.. Inte testat o ha utan blöja ngn annanstans än hemma så tänkte prova hos mor, för på dagis igår hade han sagt till fröken att han velat gå på pottan, så dom va jätte imponerande eftersom dom visste inte ens att jag har börjat försöka bli av me blöjorna :) så de va kul.. Men va väl för mycke som hände hos mor då. Va konstigt oxå eftersom vi va på pottan o han kissa ordentligt, sen tio min senare kissade han på sig.. Men va väl inte så konstigt så mycke som han drack... Jaja, bara till o fortsätta öva :) nu ska jag snart krypa ner. Jobb 7-21 (7-21!!!!) imorgon. Hoppas ni får en trevligare söndag.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0