Good shit.

Igår var vi och inhandlade en hel del till huset :) fyndade ett stort köksbord :) (äntligen ett mega bord!) Nu måste jag bara hitta stolar.. Minst 8 stycken så de försvårar de hela lite. Men e redo o dra fram penslen om de ska va så ;) köpte gardiner med så de e nu uppsatt i vardagsrum/matsal. Bra skit! De börjar allt re till sig här nu. Himla skönt.

Ikväll körde jag på ett kort arbetspass, och sen när jag kom hem va soffan full utav fotbollsgrabbar o massa snacks på bordet. Så de va bara till o trycka in sig och börja tugga! Inte fy skam måste jag säga. Men nu är det dax o ta min karl till sängen för läggdags. Lyfta över skrutten först till sin säng då han somna som en stock i våran :) nighty



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0