Oh, Friday

Idag blev de lite jobb i dalen, fick även sluta lite tidigare så vart hemma runt 13. Helt lagom, men väldigt slappt för o va de enda i veckan... Blir man inte så rik på.

Efter jobbet mötte Dev & jag upp Nattis & Travis vid hagadal :) va mycke folk o mycke trevligt! Vatten e ju riktigt poppis hos dom små. Sen va de hem o äta. Dev somna gutt efter de, o vi slängde oss i soffan. Våran stora tv vill helt plötsligt inte funka heller.. Stängde på och av sig självt hela tiden. Kul en fredagskväll! M fick hämta våran 32" ist o ställa framför.. Lite skillnad. Jag va skit trött me så somnar såklart runt 20.30 på soffan! Vaknar ett par timmar senare av att min man bär mig in till sovrummet o ska lägga mig.. Så nu e jag klarvaken o han sover. Bra Natalie. Ska försöka somna om ändå, så man vaknar skapligt imon o kan tjata på M att få upp de sista tapeterna innan de blir dags för match i silvervallen ! :) Natti.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0