Pee

Varit hemmadag idag :) Jennie har varit o umgåtts lite med oss oxå. Tiden bara springer iväg. Åt lite rester ifrån grabbarna igår med, blev en del kött över ;) så de va gutt. Sen har jag haft Dev utan blöja.

-"nu säger du till mamma när du behöver kissa"

- "Aaa"

Sen börja han leka o jag plocka lite i köket. Sen kom han in till mig med blöta kallingar..

-"Mina kissat på mig.. Bada."

Men han hade faktiskt gått in på toan och kissat framför toastolen! Så då hade han iaf gått dit o vetat att de e där de ska göras :) bara att han kommer ju inte upp där själv.. Och pottan vill han inte ha utan ska va toan. Så får hoppas han säger till mig nästa gång. Blir lite svårt nu för kommer ju saker ivägen så blir blöja mest men försöker när vi bara e hemma o träna utan :) nu ligger han i badet o plaskar, fadern hoppa nyss i me ;) så ska gå o kika lite.

Ikväll blir innebandyträning igen!

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0