Sep. 26, 2012

Imorse efter jag lämnat Dev på dagis drog jempa o jag till gymmet :) hur flitigt ?!.. Sen hem o ta snabbdusch o hämta skrutten igen o fixa lite mat. Sen drog vi med oss Jempa till Målilla med för o besöka framsteget. Och seriöst vi va där i typ 2 timmar eller något haha. Hitta hur mycket som helst i den lilla butiken. 50% på allt me förutom lampor. Så fyndade en hel del :)

Blev hem och vända typ för far min ville att vi skulle äta middag ihop så han bjöd oss på kinan. Inte helt fel såhär en onsdag :) efter de va skrutten hur trött som helst så nattade honom vid halv sju och så kom far för o sitta här hemma då de va dags för innebandyträning. Va en riktig kul träning ikväll o jätte nöjd med nya tränaren :) Nu har jag nyss duschat.. Igen.. Och borde krypa ner brevid skrutten. Lär sova gutt inatt! Å Imon kommer äntligen älskling hem :)

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0