Simply

Kaos i fredags på jobbet! Hade kunnat knäa ngn. Bara lämna mig själv sådär. Hittar väl inte i småskogarna ute i silverdalen. Herregud. Allt löste sig ju, men onödig stress o slit.
Helgen va dölugn. Riktig dö-lugn. Och jag fick ångra att jag tacka nej till helgjobben.. På söndagen drog vi iaf till älgparken i Målilla, vilket va en nice liten utflykt. :)

Nu e jag gräsänka fram till torsdagkväll. M begav sig igår kl 05 på morgon till södertälje på kurs med jobbet. Lite tråkigt men ska nog gå bra ändå. Igår höll vi igång hela dan Dev o jag. Städa, baka, promme och besök utav Jennie o Sofie. Sen fick Dev hänga med ner till Vrum och va hos Mormor medans jag tränade innebandy. Så blev en lite senare kväll för honom med de verkade inte han inte ha något emot :-)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0